.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آبروی کشتی مازندران بازیچه نیست!

سایت شمال ورزشی نوشت:

ما که بالاخره متوجه نشدیم چه مراوده ای بین فدراسیون کشتی و هیات کشتی بابلسر وجود دارد.یک بار هیات بابلسر از سوی فدراسیون به عنوان هیات نمونه انتخاب می شود بدون آنکه هیات استان در جریان این انتخاب باشد.بار دیگر هم میزبانی جام تختی به بابلسری ها واگذار می شود که در دقیقه 90 از پذیرش میزبانی انصراف داده و با این حرکت هم کشتی استان را بازیچه خود قرار داده و هم باعث آن می شوند دیگر روی میزبانی ورزش بابلسر هیچ فدراسیونی حساب باز نکند.
جالب آنکه فدراسیون برای دادن میزبانی جام تختی با هر جا و هر شخصی نامه نگاری کرده جز هیات کشتی مازندران که متولی اصلی کشتی استان است.
حتی حسن رنگرز نائب رییس مازنی فدراسیون کشتی از جلسات خود با مسئولین بابلسری هم خبر داده و رحیم جدی هم از نامه نگاری با مقداد نجف نژاد نماینده مردم این شهر در مجلس!!!
ما که هر چه دو تا دو تا کردیم نتوانستیم این معادله را حل کنیم که اولا" اصلا" چرا باید جام تختی در مازندران برگزار شود وقتیکه جام امامعلی حبیبی و عبدالله موحد در استان برگزار نمی شود؟!ثانیا"چرا فدراسیون می خواهد به این راحتی به حیثیت کشتی لطمه زده و نقش تبلیغاتی برای افراد بازی کند؟
در این بین اعتراض مسئولین هیات کشتی مازندران نسبت یه این مساله اگر چه قابل تقدیر است اما به نظر به همان اندازه اداره کل ورزش مازندران نیز باید نسبت به این مساله واکنش نشان می داد و پذیرش این میزبانی از سوی بابلسری ها را منوط به مجوز هیات کشتی استان می کرد.
به هر ترتیب این کار اشتباه و صد در صد تبلیغاتی به آبروی ورزش مازندران و بالاخص ورزش شهرستان بابلسر لطمه زد.لذا آقایانی که تنها به منافع خود می اندیشند باید پاسخگوی افکار عمومی و مخصوصا" کشتی مازندران و ورزش شهرستان بابلسر باشند.و اما آقایان مازنی فدراسیون نشین هم باید به این سئوال پاسخ دهند اولا" به چه دلیلی بدون هماهنگی با هیات کشتی مازندران این میزبانی را به هیات کشتی بابلسر داده اید؟  ثانیا" آیا هنوز هم هیات کشتی بابلسر را هیات برتر می دانید؟!!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 8 ارديبهشت 1392
ساروی های همه چیز خواه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.